lördag 15 maj 2010

Vi ses!

Imorrn är det dags, då far vi!

Men det känns som att det började för längesen, man har snackat om det, förberett sig och inte minst haft det i tankarna i över ett halvår tillbaka. Bloggen har redan över elvahundra besök och vi har inte ens åkt. Det är rätt så hajpat med andra ord, åtminstone för oss själva. Men det är skönt att det finns folk som följer oss och tycker att det är kul det vi gör, ger vind i seglen liksom.

För det här kommer att bli skoj, jag bara vet det.
Hoppas det blir en fin sommar och mycket medvind!
Ha det så bra så hörs vi på andra sidan vattnet.

Wey!
/Philip

7 kommentarer:

  1. Lycka till. Hoppas ni skriver regelbundet i bloggen.

    SvaraRadera
  2. Hej Johan och Philip, det kanns som igar nar jag sjalv skulle ge mig ivag och cykla langt nar jag laser detta inlagg. Denna resa kommer hanga med resten av era liv. Lycka till, och god resa! / Martin Lindahl

    SvaraRadera
  3. Spännande! Bloggen tillagd på favoriter..

    SvaraRadera
  4. Har fått rapport, trots hotande askmoln, att erat plan lyft från london. Snart kan inget stoppa er!

    Kramar och massor med lycka till! /Helena

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Fick artikel om er skickad till mig från min mor. Vill bara säga att DET GÅR, och det är en fantastisk känsla att ha tagit sig så långt på cykel. Ni vänjer er vid etapperna, även om det i början inte känns så! njut av det ni ser på vägen, hellre än att stressa från A till B (även om jag vet att ni har ett slutdatum)
    Jag korsade för ett år sedan Europa på cykel. Hade inte tränat långdistans på cykel ALLS innan. ett stort tips är att bli medlemmar på couchsurfing och hitta intressanta amerikaner där som ni kan bo hos längs vägen. läs och inspireras på http://folket.se/bloggar/tilllissabon
    kika på min fotoblogg http://putthefunbetweenyourlegs.tumblr.com får ni gärna också göra! stort lycka till, ska med spänning följa er usa-resa.

    SvaraRadera